Здравейте, от два дена двигателя започна да издава скъпо струващ звук. След съмнения за бутало, лагер съединител, дюза, клапани и въобще всичко черни мисли, май се оказа демферна шайба на коляновия вал, която трябваше отдавна да сменя но се правех на разсеян.Звука се отразява и лъже, но с помощта на един приятел установихме, че е от нея.Получава се при подаване на газ някъде на 2 000 оборота здраво чукане с металичен звук при увеличаване на оборотие се изчиства и като не подавам газ също го няма.Шайбата е малко крива и при работещ двигател "танцува" което не би трябвало да е нормално.Има и малко метални стружки много фини полепнали по компресора на климатика, но не мога да видя хубаво на тая теснотия. Следва откачане на пистовия ремък и да видя дали пак ще чука....И така някой знае ли колко струва и мога ли да не сменям другите ролки и ремъка, който изглежда читав.Събирам пари за боядисване на купето и смяна на 2 калника аз ги бях събрал, и мислих да я вкарвам, но сега ..... греда, и за това искам да попитам дали мога само нея да сменя и да я боядисвам, а след месец два да сменя и другите( ако ме бият парите през ръцете де

Коментар